حسين و صادق و T-dey – رد پا
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

کورس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه بازه مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من [ ×2 ]

ورس 1 [ حسین ]:
دوباره منم و من جلومم در وروردیه // حسم مثل تنهایی ، بعد شلوغیه
هم خوبه هم بد ، صبور و تک پر // با آدمای دورت اول شوری بعد تلخ
نه قصه بلدی نه اهل قصه ای // نه جنس تقلی نه قسطی زنده ای
پاهات راه میره اما دلت کلیده // اخلاق همیشه روش یکی تلپی ريـده
تو دفنی پشت خاک خاطراتت // دل تنگ پولی بعد خانواده
حرفاتو قورت میدی ، تا شنونده شی // پر حرفی ولی خب میگی بزنم که چی
تا صدای برندت باشه جای بلندتر // فس تلپی توی خونه پا منقل
و لم دادی ، رو همه کبودیات // و زیر لب میگی ، این طعم جوونیاست 

کورس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه بازه مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من [ ×2 ]

بریج [ T.Dey ]:
منو یه جعبه سیگار // وقتی درو دیوار
همه ي شب تا صبح رفیق من بود
من بازم وایسادم // دنیامو پاس دادم
با همه سختیاش...
من بازم وایسادم

ورس 2 [ صادق ]:
ببین زندگی چیه از نظر تو؟ // یه نامه عاشقانه لابه لای سبد گل؟
ها؟ یه گیتار ، یه سیگار ، ترانه خون بیدار // شکست عشقی یا لحظه های خوب دیدار
داداشی واسه ي من عادین اینا // من یه جوونم از نوع مادی بیکار
یه نشه خل ، لش و خل ، بازیگر نقش دو // خودم شدم رد مخ و زندگیم روش رد گه
نفهمیدم چی شد که عمر و وقتو آب برد // نفهمیدم چی شد که مغز پوکم تاب خورد
اخوی ، عقبیم ، نگاه کن به بقلیت // اونم رسید به آرزوش و تو رو خواب برد
آخ که دارم تا ته میسوزم // سرنوشت نخ بود منم یه سوزن
خیس خیس زیر بارون ، لیز لیز زیر پامون // دنیا داره یادش میره ما رو آروم آروم

کورس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه بازه مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من [ ×2 ]

ورس 3 [ صادق ]:
مشتی باش عین ما ، هرکی باش بی ادعا // قهرمان قصه ها ، سینه سوخته نصفه ما
زشت بین خوشگلا ، جغد باش و خوش صدا // سیری فکر گشنه ها ، اون بالایی پشت ماست
زنده باش نه زندگی کن ، گنده باش و بچگی کن // قصه باش نه قصه گو ، عشقی باش تو فنت قو
خودت باش واقعی ، رد شو بشکون شاخ دیو // هرچی هستی خر نباش ، قانع به کم نباش

http://up.pr8.ir/imagef-pr8-187f-achonew-gif.html





:: موضوعات مرتبط: تکست های حصین ابلیس , تکست های ممد تی دی , تکست های صادق , ,
:: برچسب‌ها: حسين و صادق و T-dey – رد پا ,
:: بازدید از این مطلب : 1813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: